Monday, December 26, 2011

Anivesary and Result PMR dear

22/12/11 . :D . woahh ! , berdebar nyee . result PMR keluar hari ny . dalam hati aku cakap . Lulus pun takpe laa . because time trial sumpah macam gampang punye result . (: . pagi ny aku ready ahh . bangun tido . ready suar baju sekolaa . then aiman berror bole pulak dtg uma ak pagi pagi dalam pukol 7 sebab nak tumpang aku . dy takda transport . kesian . dy cakap dalam pukul 9 nanti dy dtg . okay stop story . pukol 10 mak aku dah siap nak bawak kite org . haha , aku risau mak aku sedey je dohh . aku taw aku bodoh . (: fizlyn selalu cakap macam tuhh . b tahu b bodoh tapi sebodoh b pun b untung ad gf mcm beby (: . iloveyou . sampai je kt sekolah tuhh . dah ad cikgu kesayangan sume org kt depan guard . haha . #cikgu disiplin <3 . aku malas nak lalu depan dy . aku lalu ikut pejabat . kat situu . ak nampak ramai kawan aku . miss korang doh . sume stok muke cuak jee . tenga usha usha muke . nampak pulakk muke mikok . --' . form 5 pun dtg menyemak . punye tenga lepakk . then rocker kita dtg . sarah darina dengan intan a.k.a lissa patinson . woahh . mangkuk dua org tuhh . haha . then microphone berbunyi . sume pergi kt tapak perhimpunan . normal laa kn . name straight A's mesti keluar kt situu . mcm ak ny mane layak ad name kt situu . tahniah laa kat PMR candidates yang dapat 8A's . zuhaili , arisha , ayuni . afaf nabila . dan lain lain laa . #takan aku nak sebut sorang sorang . haha . meja tiket untuk ke percutian indah atau sedih pun dah dibuka . aku beratur laa . guru kelas ak . cikgu marry sebut name aku . #gementar nihh . dy suruh aku ambik sijil . then bagi angrybirds yg dy beli kt outstation . #sume budak kelas aku dapat . then slip result pun dy bg . deng deng deng~ . woah ! . LULUS BEB . hee . bagi aku da kucup okay laa nih . ALHAMDULILLAH . aku dapat 1A3B4C #mata pelajaran ap korang tak yah tahu laa . hee . then aku blaa laa . buad ap lagi . sampai kat rumah . aku gerak umah alex. dy tada pulakk . rupe nyee ad kt OTK . waohh . congrats ahh kt AFIF JAAFAR . dapat 8A's . untung laa korang . hmm .

tapi aku still teringat kt fizlyn aku . aku nak jumpe dy time result aku keluar . then dy text aku . cakap hari ny tak dapat ride because nak hujan . hmm , tape laa . aku faham fiz . kw cakap kw tak sehat kn . pastu kw call aku tanye result aku . aku saje je memaen . "nak tau kene jumpe b duluu , hee " . dy tak dapat jugakk . hmm , tape laa . aku faham . iqbal call aku . tanye result berapa . aku bagi laa tahu . dengan terkajut nyaa aku . dy cakap result dy 8A1B . wtf , asl byk kwn aku dapat 8A's ni . sumpah jealos . aku ajak ah dy mandi kt villa . nak sambut kn dah dapat result . dah tak dapat ride ngn gf aku . haihh . --' .

Mi , bo nak sgt jumpe dy time dpat result nih . bo dah cakap kn tuhh salah satu wishlist bo . bo harap sangat dy jadi orang kedua tahu result bo . dah nk buad mcm manaa . hari nih annivesary kitaa kn . bo dah hepy dah . bile dpat result . tapi bo ta dpat nk buad mi ngn parent bo bangge ngn bo . tapi dorang hapy . dorang boleh terima lagi nih . walaupun bo tak pandai . tapi bo nk mi tahu yg bo sgt bangge dapat ambek result time kita tak gaduh . and you be with me . fizlyn vella . happy annivesary sayang . sory tak dapat bagi result terbaik macam dy nak . plus tak dpat jumpe dy . bo dah kecik hati dahh . tapi tapee . bo still ad dy kn . dy tak kisah kn bo bodoh . thanks fizlyn .

22/06/11 <3 .

No comments:

Post a Comment