Monday, December 26, 2011

dengar cakap bini . (:

24/12/11 (:( . yayy ! . hari nih fizlyn balikk ! . aku dah happy dahh nih . hari nih aku bangun tidoo . sebena tak tido punn . semalam melepakk je keje . balik rumah pukul 6 . pukol 9 kene pergi villa . mandi mandi . hee , langkah berjagaa dengan takyah tido . haha . pukol 9 watak mat rempit kitaa anas dtg uma aku . aku pun packing laa barang nak g mandi . sampai je kt villa . iqbal dah tecenguk kt pakguard . woah . aku ngn anas jadi rombongan pertama sampai dhoo . #terharuu . 5 minit lepass tuh . watak k-pop kitaa pun sampai si daus satoshi . tengah menunggu kehadiran watak toystory kita org si aiman berror dengan watak kuat touching kita alex nihh tak dtg dtg lagi . dah penat menunggu . kita org berempat pun terjun ah duluuu . then iqbal nk ikut abg dy laa pulakk g sunway . time iqbal blaa . aiman baru sampai . perhh sembang gilee . kate pukol berapa skrg dah pukol berapaa . yang si alex kite org call . cakap kene pergi penang laa pulak . mmg mcm f*ck laa . dengan kedunguan aiman nih dtg pool mcm nak pergi "KL" . then terjun pool pun dengan "KL" dy . lol --' . dengan skinny plus baju PDI . hahaha , korang tahu kn macam mana orang tak pernah jumpa air kolam? . macam tuhh laa daus dengan aiman . --' hadoii . dah pukol 12 . aku ngan anas dah tak larat . yang 2 ekor tuhh boleh lagi lompat lompat kt kolam tuhh . hadoi . jakunn nyee . aku ngan anas pun blaa . aku balik rumahh . aku tunggu fizlyn text or call . kate dah balik dari cuti cuti nak ride . aku tunggu . sampai tertido tahu takk . bangun bangun je badan dah panas . haha , lol gilee . tuhh laa . tadi mandi kolam bukan nak bilas ngan air shower pulakk . kan dah demam . tunggu fizlyn laa nih . jam dah pukol 7PM . tak jadi ride ah mcm nih . tapi tapee . aku setia menunggu . demi fizlyn kn (: . dalam pukol 10PM dy call aku . aku pun mcam dah "YAYYY, dy call" . dy cakap mintak maaf . tak dapat ride hari nih . hmm ): . nak buad macam mana kn . dy tanye aku kt manaa . aku cakap kt rumah . dy suke pulakk . aku dah pelikk . dy cakap dy suke aku macam tuhh . duduk rumahh . tak kemana . aku baru nak pergi uptown . dy ugut aku pulakk . kalau aku keluar . esok dy tanak ride . aku baru nak hilang kan demam aku nihh . tapi dah dy cakap macam tuhh . tapi takpa . nk jumpa dy kn . papahal pun kene cancel . untuk kau mok aku boleh buad apa kn . so duduk laa aku kat rumah tuhh macam orang bodoh .

fizlyn <3 . hari ny bo tak keluar rumah . ajaib kn ? . dah mi suruh . bo buad je (: . esok janji tau kita ride . last day kita (: . nanti mi mesti rindu kn bo kn . tahun depan bo dah takda kat Puchong . bo kene dengar cakap parent . dorang nak hantar bo asrama . lepas ni dah takda laa bo nk teman dy balik tusyen . takda dah nak teman dy ride . bo kalau boleh tanak tinggal dy . bo nak ambek dy balik tusyen . bo risau pasal dy . nanti org kacau dy . bo dah tak boleh teman dy ride . dy cakap kalau ride dengan bo tak terase penat kn . pasni mesti dy selalu penat kn . bo dah takda dah nak teman dy . tapi bo janji ! . kalau bo balik cuti cuti . bo nak habis kn mase cuti tuhh dengan mi . bo janji sayang ! .


fizlyn take care taww <3

No comments:

Post a Comment