Thursday, December 29, 2011

its not true ! . not be kiddin rite . it just a dream

29/12/11 . >:<|:'| . yeey takkan mengalah . fizlyn . dah berapa hari kita tak contact kn ? . tapi tak contact kite ni aku rase lain sgt . tak macam biase . baru baru ni kau mintak izin kt aku yang kau nk buad fake . kau ckp aku still bf kau . aku heppy sangat kau tahu tak ! . so aku tengok laa fake kau tuhh . asal kau pilih yang macam tuhh . kawan kawan aku macam mat dagu . dagu terlebih . tapi aku tak kisah la . kau kata fake kn . aku percaya . then aku buad status kt wall kau . aku nk buad fake jugak . kau tahu kn aku takda kredit . then mat dagu kau comment kt post aku tuh . entah apa yang aku cakap sampai dy terase asl ? . aku puji dy kn . then aku kene block dgn dy + kw break dengan dy . gila ap budak tuh . now kau maki maki aku . kau kata kau tak mengaku aku BF kau . apa semua ni ? . lepas tuh kau dah tak contact aku lagi .
bape hari lepas tuh . kau msg aku . kau tanye aku masuk asrama bile . hati aku dah terkejut . aku senyum (: . fizlyn kisah pasal aku lagi ke ni ? . dy sayang aku lagi ? . (': . fizlyn . aku takda kredit . semalam . kau call aku . kau tanye benda sama . aku cakap tak tentu lagi , kau cakap kau nak tanye benda tuh je . hhhmm , tapee laa . (: . dapat dengar suara GF aku dohh . bangge gile timr tuhh . haha .
Dan hari ni~ , aku mimpi . kau sent picture kt aku . picture kau kissing dengan lelaki lain . then aku tersedar . itu sume mimpi . aku terus text kau . tapi kau tak reply . maybe kau tido agi takpe laa . that just a dream rite ? . i cant be true . and never be true . im your boyfriend . not the guys in my dream .
fizlyn . finally i realize that im nothing without you i was so wrong, forgive me ): . i thought i can't be able to live even one day after you leaving me . but somehow i managed to live on longer than i thought because there a hope that i can get your back to my side . i cry out I MISS YOU ! . dear can you even hear me, did you forget me completely ?

Fizlyn (: . 22062011 farrovella

No comments:

Post a Comment