Friday, December 2, 2011

my inspiration for this blog

guys (: .


this story will make you know all about how we meet and how we be a couple of damn .

fizlyn ? . sape tuhh ? . haha , tahun 2010 . first time aku nmpk dy . tak tahu pun name dy . tak tahu pun sape dy . cuma selalu nampak lalu lalang depan kedai bapak aku kat permai tuhh . first aku nampak dy time tuhh aku dengan liyana lagi #yeeymaygoinginsaneinside.blogspot.com . aku usha jea budak ni kn . comel comel jea . haha . kadang kadang kalau sehari tak nampak dy . rase tak puas ah sehari tuhh . stakat usha je laa time 2010 . tak kenal ap punn . lepas tak ada apa ng yana . aku ngn fatin pulak time tahun 2011 . tapi kejap jee . bile sampai aku couple aku Husna . budak budak Puchong Utama ny . so jd sejarah laa . aku usha usha FB . aku nmpk sorang budak ny name fizlyn vella . style mcm photographer kn ? . add je ahh . dy aprove . then ngn selamba gilee dy jea . pgel aku budak . --' . dah contact contact baru aku tahu tuh laa budak yg selama ny ak dok usha jee . haha , jodoh bukan bukan je . tapi time tuhh , dy dah berpunye la . hmm , sedey . aku pun dah berpunyee jugakk . time 220611 . fizlyn pengsan . coz dy break , and sumpah aku kesian dekat dy ngn aku suke ag . aku ambek keputusan berat jugak laa . selama ny aku tak pernah mintak break . aku mintak buad first time then aku couple ngn fizlyn tapi tak sangka kn bole sampai skrg . aku mmg syg laa kt fizlyn ni . demi fizlyn (:

No comments:

Post a Comment